torsdag den 13. december 2012

07. Årets (hidtil) eneste hjemmelavede julegave

Det er ikke mange julegaver jeg selv har fået kreeret i år. Faktisk har jeg kun lavet en ting ind til videre - og den er heldigvis allerede blevet givet (og pakket op) så jeg kan godt vise den her på siden. Gaven er et bamsemonster, jeg har hæklet til min lille nevø Jonathan, der er det nyeste skud på familiestammen. 




Gaven var heldigvis et hit - mest hos moderen, men jeg håber da at monsteret vil blive leget med når Jonathan er blevet lidt større. Opskriften på bamsen fandt jeg hos Jeanette, der igen havde fundet det på denne side. Opskriften er på engelsk og var ærlig talt besværlig at gennemskue, så derfor gættede jeg mig igennem mange af tingene og fik det til at ligne sådan nogenlunde. Jeg udstyrede i øvrigt også monsteret med hugtænder, armbåndsur og butterfly. Bare fordi man er et monster, betyder det jo ikke, man ikke må have stil! ;)   

Sidst men ikke mindst, skal I ikke snydes for et panoramabillede af Limfjorden her i vinterkulden. Er der ikke pænt? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar