mandag den 4. marts 2013

Tilbage til tastaturet

Nå... Jamen så er jeg her igen. Indsæt selv dårlig, mørk, altoverskyggende dårlig samvittighed. Det sjove er, at jeg havde planer om at blogge intensivt i januar måned. I stedet endte jeg med slet ikke at blogge i hverken januar eller februar. Det var flot.

Der er sket meget siden sidst, men på samtidig er der sket forsvindende lidt, der er værd at skrive om. Jeg er stadig på udkig efter et job og vi bor stadig i Aalborg, selvom vi begge havde håbet på at disse ting havde ændret sig. Jeg er født og opvokset i Aalborg men Martin er oprindeligt fra København. Jeg havde et par år hvor jeg boede i andre byer, men da jeg skulle starte på min kandidatuddannelse, valgte vi at flytte hertil igen. Det var fint, for jeg savnede min søsters familie og mine gamle venner... Og nåeh jo - jeg elskede byen! Men nu, må der gerne snart ske noget nyt.

Der er ikke mange af mine gamle venner tilbage i byen og selvom jeg har fået en del skønne veninder som jeg ikke ville bytte for noget, ved jeg også at vi nok skal holde kontakten, hvis vi flytter.  Det er svært at forklare, men byen virker så lille og kedelig efterhånden og der virker ikke til at være så mange muligheder for os - især ikke på jobfronten. Måske er det også bare fordi dagene bliver lange, når man går herhjemme uden noget at tage sig til. Derfor søger jeg bredt og er villig til at flytte langt for at få et job.

Som sagt er der også sket meget andet mens jeg har været væk fra tastaturet - men det vender jeg tilbage til i et senere indlæg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar