lørdag den 17. november 2012

01. Velkommen til den lige linje

Hej og velkommen til!

Jeg har ingen anelse om der nogensinde er nogen, der kommer til at læse disse ord. Jeg håber det - for ellers ville der ikke være meget ved at oprette en blog.

 Hvorfor skal du, ukendte læser, læse videre og hvad vil gøre denne blog anderledes end alle andre du før har kigget på? Lad mig være ærlig: Ikke meget. Bloggen kommer til at fungere som min online dagbog med masser af krøllede tanker fra en arbejdsløs akademiker krydret med kreative projekter som er resultatet af... ja... Kedsomhed for det meste.  

Forhåbentligt bliver det pakket ind i et pænt design, når jeg engang har fundet hoved og hale i Blogger. Det kommer nok til at tage lidt tid - derfor er det godt, jeg er sikker på ingen kommer til at finde disse ord i den nærmeste fremtid. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar